RADIOREKLAMENS 10 BUD & 7 DØDSSYNDER
God radioreklame kan bevæge, underholde, røre og sælge produkter.
Dårlig radioreklame kan ikke en skid udover at irritere lytterne.
Desværre er der alt for mange dårlige reklamer i dansk radio, og det er en
skam, for det kunne så let gøres bedre.
Radioguru Palle Bo fortæller i et spændende og provokerende foredrag,
hvilke ti ting enhver annoncør bør vide omkring en radiokampagne, og de syv
ting, man aldrig må gøre – med mindre man har det fint med at smide penge
ud ad vinduet. I foredraget får du en masse håndgribelige råd og bunker af
inspirerende eksempler fra ind og udland. Gå derfra klogere på radio - og markedsføring generelt. Samtidig med at du er blevet godt underholdt.
Dårlig radioreklame kan ikke en skid udover at irritere lytterne.
Desværre er der alt for mange dårlige reklamer i dansk radio, og det er en
skam, for det kunne så let gøres bedre.
Radioguru Palle Bo fortæller i et spændende og provokerende foredrag,
hvilke ti ting enhver annoncør bør vide omkring en radiokampagne, og de syv
ting, man aldrig må gøre – med mindre man har det fint med at smide penge
ud ad vinduet. I foredraget får du en masse håndgribelige råd og bunker af
inspirerende eksempler fra ind og udland. Gå derfra klogere på radio - og markedsføring generelt. Samtidig med at du er blevet godt underholdt.
Palle Bo er en af Europas førende radioreklameeksperter med mere end 25 års radioerfaring. Han driver produktions- og konsulentvirksomheden Radioguru, og er en efterspurgt foredragsholder så forskellige steder som Mumbai, London, Nuuk, Nürnberg, Haugesund og Teheran – foruden alle afkroge af Danmark. Mange kender ham desuden som Danmarks ukronede TelefonJoker, der senest har taget gas på folk i SAS-ligaen for TV3+.